سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دزدگیرها و امنیت خانه دوربین مداربسته خانگی

آیا باید در دوربین مداربسته سرمایه گذاری کنید؟ چه تفاوتی بین گزینه های دوربین امنیتی خانه بی سیم و بی سیم وجود دارد؟

این را در راهنمای تخصصی ما بیابید. دوربین مدار بسته سالهاست که در خیابانها ، فروشگاهها ، بارها ، پارکینگها و سایر مکانهای عمومی یکی از تجهیزات رایج است.

اکنون ، به لطف نصب آسان و پایین آمدن قیمت ، به یک انتخاب محبوب بیشتر برای صاحبان خانه های آگاه به امنیت تبدیل شده است.

با این حال ، این برای همه مناسب نیست – فقط 16 درصد از 1330 کدام؟ اعضا * ما در ژانویه 2019 بررسی کردیم دارای دوربین مدار بسته خانگی و / یا یک دوربین بی سیم (در داخل یا خارج از خانه) هستند.

شما می توانید دوربین ها را به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک بسته امنیتی کامل خریداری کنید. هزینه ها از حدود 20 پوند برای یک دوربین سیمی با برد دید در شب 5 متر ، تا حدود 450 پوند برای یک دوربین ضد خرابکار است.

دوربین مداربسته
بسته به نوع انتخابی از نوع کانکتورها و ضبط کننده فیلم دیجیتال (DVR) برای ذخیره و مشاهده فیلم ، لازم است برخی تجهیزات را برای همراهی دوربین خریداری کنید.

همچنین می توانید دوربین های ساختگی را با قیمتی حدود 10 پوند خریداری کنید. دوربین مداربسته فقط یک خط دفاعی در برابر جرم است و در صورت ترکیب با سایر اقدامات مانند دزدگیر ، قفل در و پنجره ، سنگ ریزه در اطراف اموال شما و چراغ های امنیتی ، بهترین عملکرد را دارد.

اگر به فکر دریافت دزدگیر هستید ، برای اطلاعات بیشتر به صفحات ما در مورد انواع دزدگیر و هزینه های نصب مراجعه کنید

– ما با تعدادی از نصب کنندگان صحبت کرده ایم و توصیه های آنها را پیدا کرده ایم ، و آنچه آنها با همان قیمت ارائه می دهند ، بسیار متفاوت است.

طبق نظرسنجی ما در سال 2019 که بیش از 2083 صاحب دزدگیر دزدگیر انجام داده اند ، همچنین می توانید شرکت های دارای زنگ خطر سرقت با بالاترین امتیاز را کشف کنید.


نحوه کار دوربین های امنیتی خانه

دوربین های امنیتی خانگی سیمی این رایج ترین و ارزان ترین نوع دوربین ها هستند ، جایی که سیم مستقیماً از دوربین به مانیتور متصل می شود. نکته منفی این است که نصب سیمها ، از جمله کابلهای اتصال و اتصالات ، دشوار است. دوربین های امنیتی بی سیم خانگی با استفاده از این نوع سیستم ، دوربین ها با استفاده از فناوری آنالوگ یا دیجیتال تصاویر را به رایانه ، رایانه لوحی یا تلفن همراه شما منتقل می کنند.

بسیاری از دوربین های امنیتی هوشمند به برنامه ای پیوند دارند که می توانید از آن برای نظارت بر خانه خود در حالی که بیرون از خانه هستید استفاده کنید.

دوربین های دیجیتال به طور کلی کیفیت بالاتری دارند اما گران ترند. سیستم های بی سیم می توانند از تداخل دستگاه هایی مانند روترها ، تلفن های بی سیم و مایکروویو رنج ببرند و توسط سنگ تراشی های سنگین یا اشیا metal فلزی مسدود شوند.

در صورت قطع اتصال اینترنت ممکن است فیلمبرداری شما نیز قطع شود. بررسی سیستم دوربین های بی سیم امنیتی ما را از دست ندهید تا بفهمید کدام مدل ها را توصیه می کنیم.


سیستم دوربین مدار بسته IP

این دوربین ها دوربین هایی هستند که از شبکه یا پورتال اینترنتی شما (IP) برای ارسال تصاویر به روتر رایانه شما استفاده می کنند و به شما این امکان را می دهد که از طریق اینترنت از مکان های دور به فیلم دسترسی پیدا کنید. دوربین های مداربسته خانگی در فضای باز اگر از دوربین های مدار بسته در خارج از خانه استفاده می کنید ، مطمئن شوید که ضد آب بوده و درجه IP آنها را 66 توصیه می کنند. دوربین های بی سیم در دسترس هستند ، اما همچنان باید کابل را به منبع تغذیه برسانید.

دوربین ها را در مکانی قرار دهید که امکان دستکاری در آنها وجود ندارد.

اما برای نگهداری و تمیز کردن در دسترس هستند. شما می توانید دوربین های ضد خراب خریداری کنید ، اما هزینه این دوربین ها بیشتر است.

دوربین های مدار بسته داخلی منزل دوربین های مدار بسته داخلی به سه نوع سیمی ، بی سیم و پاورلاین متصل هستند (این ها به پریزهای برق شما متصل می شوند و تصاویر را به دستگاه ذخیره سازی منتقل می کنند).

دوربین های بی سیم در داخل خانه توصیه نمی شوند ، مگر اینکه بتوان سیگنال را رمزگذاری کرد ، زیرا هر کسی در محدوده و با استفاده از یک گیرنده مناسب می تواند تصاویر را مشاهده کند. وضوح فیلم دوربین های امنیتی خانگی رزولوشن دوربین مدار بسته با خط اندازه گیری می شود – هرچه این بالاتر باشد ، وضوح تصویر نیز بیشتر می شود.


کیفیت تصویر همچنین به اندازه و نوع تراشه ای که دوربین استفاده می کند مرتبط است.

به طور کلی ، تراشه های CMOS کوچکتر نسبت به پردازنده های CCD بزرگتر ، از جمله 1/4 “و 1/3” ، کیفیت پایین تری دارند.

دوربین های دارای تراشه های ریز همچنین می توانند نور کمتری را بگیرند و بنابراین در نور کم تصاویر با کیفیت پایین تری تولید می کنند. نور به میزان لوکس اندازه گیری می شود که می تواند از 130،000 تا 0.001 لوکس باشد.

در صورت کمبود لوکس بودن ، دوربین در ضبط دوربین نیز بهتر عمل می کند. اگر تصاویر دوربین مداربسته به عنوان مدرک در دادگاه استفاده شود ، به تصاویر با کیفیت بالا – کاملاً واضح برای شناسایی شخصی – نیاز خواهید داشت.

با این حال ، برای بهترین جزئیات ، شما به وضوح بالایی نیاز دارید – این باعث گران شدن دوربین می شود و می تواند فضای ذخیره سازی زیادی را اشغال کند. همچنین اطمینان حاصل کنید که تاریخ و زمان استفاده شده برای نشان دادن تصاویر به طور دقیق تنظیم شده است.


ویژگی های دوربین امنیتی خانه

ذخیره تصاویر دوربین مداربسته در اکثر سیستم های خانگی از دیسک سخت PC یا ضبط ویدیوی دیجیتال مستقل (DVR) استفاده می شود. مزیت اصلی سیستم های متصل به کامپیوتر این است که آنها اغلب برای مشاهده تصاویر همراه با نرم افزار هستند.

برخی از سیستم های مبتنی بر DVR نیز از این امکان برخوردار هستند.

اطمینان حاصل کنید که سیستم شما به شما امکان می دهد تصاویر را در یک قالب پرکاربرد مانند Mpeg ذخیره کنید. در غیر این صورت ممکن است در صورت نیاز به بارگیری و مشاهده تصاویر در سیستم های دیگر ، مانند مواردی که پلیس استفاده می کند ، مشکلاتی وجود داشته باشد.

علاوه بر این ، مطمئن شوید که اگر دوربینی دارید که می تواند تصاویر با کیفیت بالا را ضبط کند ، رایانه شخصی یا DVR قادر به ضبط آنها است. دسترسی از راه دور برخی از سیستم های دوربین مداربسته خانگی مانند سیستم های IP به شما امکان می دهند با استفاده از رایانه شخصی یا تلفن هوشمند تصاویر را از طریق اینترنت بررسی کنید.

گزینه های دیگر شامل اعلان های ایمیل یا متنی هنگام فعال شدن دوربین ها هستند. دید در شب دوربین های مدار بسته تک رنگ (سیاه و سفید) در نور کم بیشترین کارآیی را دارند ، به ویژه هنگامی که با نور مادون قرمز انتگرال استفاده می شود – این ویژگی در برخی از دوربین ها وجود دارد.


می توانید از دوربین های مداربسته استفاده کنید که در طول روز به صورت رنگی فیلم گرفته و با تاریک شدن هوا به حالت تک رنگ درآیند.

تشخیص حرکت برخی از دوربین های مداربسته دارای سنسوری هستند که هنگام تشخیص حرکت آنها را روشن می کند. اگر بخواهید از میزان فیلم ذخیره شده خود بکاهید ، این کار مفید خواهد بود.


دوربین مداربسته و حریم خصوصی اگر در فکر تهیه یک سیستم دوربین مدار بسته خانگی برای خارج از ملک خود هستید ، باید از قوانین حریم خصوصی پیروی کنید.

این به این معنی است که مطمئن شوید دوربین هایتان به سمت مکان های عمومی ، یا خانه ها یا باغ های افراد دیگر نشانه گرفته نشده اند.

بهتر است ابتدا در مورد برنامه های دوربین مداربسته با همسایگان خود بحث کنید – بعضی از آنها کدام است؟ اعضا به ما گفتند که آنها یک سیستم با همسایگان خود دارند ، که ممکن است یکی از راه های کاهش هزینه ها باشد.

(* در ژانویه 2019 ، ما از 1،330 کدام یک از اعضا در مورد اقدامات امنیتی اضافی که در خانه های خود دارند ، از سیستم های هشدار گرفته تا دوربین مدار بسته ، پرسیدیم. ** در همان ماه ، ما به طور جداگانه از 2،083 کدام یک از اعضا در مورد زنگ خطر سرقت و تجربیات خود با شرکتی که آنها دزدگیر خود را از آن خریداری کرده اند.)